top of page
Veelgestelde vragen

Kop

APPARATUUR EN BENODIGDHEDEN

Het is eventueel mogelijk om softboxen te lenen. Geef dit van te voren aan, zodat wij deze gereed kunnen maken.

 

KOFFIE EN THEE

Koffie, thee en water zijn inbegrepen bij jouw boeking en is beschikbaar in Studio Spyker. Heb je speciale wensen? Laat het ons op tijd weten, er kan veel geregeld worden.

 

HOE WORD IK ONTVANGEN?

Sophie (founder Studio Spyker) laat je de studio in. Na afloop van de sessie komt Sophie terug om de sessie af te sluiten en de sleutel weer in ontvangst te nemen.

 

WAT ALS IK IETS BREEK OF KAPOT MAAK?

Dit kan natuurlijk gebeuren, maak je geen zorgen. Maar laat het ons alsjeblieft weten wanneer dit gebeurt, zodat we het samen op kunnen lossen.

 

LADEN/LOSSEN EN PARKEREN

In de straat is veel parkeergelegenheid. De parkeerkosten zijn 2,25 euro per uur.

 

TIJDEN

Heb je een speciale aanvraag en wil je de studio buiten de openingstijden boeken? Stuur ons even een berichtje, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

 

​

BOEKINGEN

 

HOE KAN IK EEN BOEKING PLAATSEN?

Je kunt via onze live agenda de beschikbare tijdsloten per dag, week en maand bekijken. Je kunt hier ook direct jouw boeking plaatsen. We kunnen de boeking allen bevestigen op vooruitbetaling. 

Klik hier om de studio te boeken.

 

WANNEER KAN IK EEN BOEKING PLAATSEN

Je kunt onze in live agenda boeken tot wanneer je wil. Je kunt ook tot 24 uur van tevoren een boeking plaatsen via het boekingssysteem. Mocht je last-minute een locatie zoeken, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Stuur een berichtje of neem contact op per telefoon om te kijken of we iets voor je beschikbaar hebben. 

 

KAN JE DE DATUM VOOR MIJ IN OPTIE ZETTEN?

We kunnen de datum helaas niet voor je vasthouden. We kunnen nooit garantie geven of een datum of tijdsslot nog beschikbaar is. Zorg ervoor dat je de datum en het tijdslot direct boekt, zodra je jouw team en planning gereed hebt. 

 

WANNEER MOET IK BETALEN?

We werken te allen tijde op basis van vooruitbetaling. Alleen op deze manier kunnen wij jouw boeking bevestigen. 

​

BTW TARIEF

Op de genoemde prijzen is het Nederlandse BTW- tarief van 21% van toepassing. De BTW wordt toegevoegd in de checkout.

 

WAT ALS DE SHOOT UITLOOPT? 

Je kunt het het geboekte tijdslot ter plekke en tegen meerprijs verlengen per uur, indien er beschikbaarheid is natuurlijk. 

 

KAN IK DE STUDIO EERDER BETREDEN?

We kunnen je helaas niet eerder binnen laten dan de geboekte tijd. Zorg dus ook dat je de planning laat passen binnen het geboekte tijdslot. Wij staan vijf minuten voordat het tijdslot begint voor je klaar. Zorg ervoor dat je klaar bent om te gaan wanneer het tijdslot eindigt. We geven je 15 minuten van tevoren een seintje om te gaan afronden. Mocht je toch nog extra tijd nodig hebben en de ruimte is beschikbaar, kun je tegen meerprijs per uur verlengen. Deze extra tijd dien je ter plekke, voorafgaand aan de verlenging, af te rekenen. 

​

KAN IK VOORAF SPULLEN LEVEREN?

Wij kunnen helaas geen producten of spullen aannemen voorafgaan aan de boeking. We hebben hier namelijk niet genoeg opslagruimte voor. Plan dit dus in, in je tijdsslot.

 

KAN IK SPULLEN LATEN STAAN? 

Op het moment dat je de volgende dag terug komt in de studio en er zijn tussendoor geen boekingen is het mogelijk om de spullen te laten staan. Dit is natuurlijk altijd op eigen risico. De studio moet weer leeg zijn aan het einde van je tijdsslot. 

tekst 4

bottom of page